Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RB

rorobo

30. 9. 2010 13:54
HODINY NA SVOBOĎÁKU

HODINY NA SVOBOĎÁKU

Ruka vlivnou ruku myje, (a tou boverák sa hned opije )

v Brně je kopie pyje, (do chrbáta vrazil ju.. avsak kukaj! on stále ŽIJE, ŽIJE !)

událost to hodná pera, (na to sa predsa neumieeera )

je to péro Gulivera, (drží ho však silná viera )

0 0
možnosti
RB

rorobo

30. 9. 2010 13:55
Re: HODINY NA SVOBOĎÁKU

a jen Brno má to štěstí, (že sa doň veľa kýčov zmestí )

že mu stojí na náměstí. (to sú ale BOMBA zvesti )

Za umělcem radní chodí, (že tam niečo stále smrdí )

k mužství, že se ženství hodí, (postavit dieru tam, sa vari este hodí )

sochař bude ( vzal si míru) ((zas si zmyslí habaďúru ))

0 0
možnosti
W

wagab

29. 9. 2010 21:58
fakta

Přesun nádraží jediný smysluplný projekt, na který se mohly použít peníze z EU.  Zelení byli ti, kdož přesun nádraží vstupem do koalice zablokovali. Peníze EU se pro tento účel již v Bruselu asi nepodaří nikdy vyjednat..

Cyklostezky, zoo, Tugendhatka -zaplaceno z peněz z EU. Bez urážky, ale pro tyto peníze by se dokázala ohnout kterákoliv politická strana, která bude vládnout .

Neexistence krajského územního plánu jako překážaka pro výstavbu R52, R 43- krajský územní plán není nutností. Při projednávání staveb typu R 52 se stavba řeší ve všech dotčených katastr. územích obcí (jednotlivých územních plánech obcí). Čili zrušení Územního pláun Břeclavska na projednání nemá vliv. 

Skutečnou překážkou jsou na jedné straně menšinové zájmy dotčených obcí (R 43) a vymezené ptačí rezervace a stím spojené protesty ekologů v oblasti Mušova (R 52). Přitom varianta přes Mikulov vyšla dle auditorské společnosti nejlépe (viz: http://www.r52.cz/?page_id=26

0 0
možnosti
AB

antigogo

30. 8. 2010 21:46
Ander je tragédie !!!!!!!!!!!!!

0 0
možnosti
L

lid

27. 8. 2010 8:12
Nelži, Andere...

.....ty sám jsi neudělal vůbec nic a jen se chlubíš cizím peřím. Bylo by dobře spočítat škody, zmrzačené a mrtvé na silnicích díky vašim obstrukcím a zavřít vás za to.;-€ 

0 0
možnosti
XY

iMuf

18. 8. 2010 1:54
Kozel zahradníkem

Tak popořádku. Kampus, Honeywell, bytová výstavba, Tugendhat (pět minut po dvanácté) - vaše zásluha? Ani v nejmenším. Bazén je jeden soukromý a druhý Mackova malá velká domů. Cyklostezky? No to se máte čím chlubit. Neslibovali jste náhodou malinko větší tempo? A nakonec Beringie - u té opravdu nevím, kdo ji prosadil. "A tak bych mohl pokračovat"... to byste tedy opravdu měl, protože zatím to z Vaší strany vypadá na jedno velké NIC, pane náměstsku "pro rozvoj". Ty opravdu podstatné strategické stavby, kvůli kterým by vůbec mělo stát za to zřizovat funkci náměstka pro rozvoj, se nepohly o píď dopředu. Naopak. Jak by taky mohly, když tzv. náměstek pro rozvoj je víceméně otevřeně proti nim. A nikoliv rozzlobení občané, ale především s vámi zpřízněné nevládky mají hlavní podíl na obstrukcích založených na hnidopišském vypichování procesních pochybení. Obzvláště "absence rozhodnutí o výjimce k zásahu do biotopů a jedinců zvláště chráněných druhů živočichů, zjištěných na území nádraží"...

0 0
možnosti
XY

iMuf

18. 8. 2010 1:57
Re: Kozel zahradníkem

... je už téměř legendární. Žádný soud ještě neuznal věcnou chybu.

Nabízí se nakonec otázka, za co jste vlastně po čtyři roky pobíral plat hrazený z peněz daňových poplatníků? Jsem přesvědčený, že ti už vaši "politiku" dostatečně znají a podruhé se napálit nenechají.

0 0
možnosti
E

el_peregrino

12. 8. 2010 22:20
Ono to nebude tak horký

Přesunu nádraží není žádná škoda (průšvih by byl, kdyby bylo nové nádraží rozestavěné, staré na spadnutí a nebyly peníze na dokončení). Nádraží zůstane na svém místě na věky věků, protože těch (údajně) 30 giga (reálně 60, jsme v ČR) nikdo nedá. Ani EU, ani vláda, co škrtá kde se dá.

R52 je v tuto chvíli zbytečná. Těch cca 25 kilometrů od Pohořelic do Rakous je na moravské poměry velmi kvalitní silnice a s výjimkou okraje Mikulova se vyhýbá obcím.

R43 je průšvih galaktických rozměrů - respektive tedy její neexistence. Na druhou stranu, neuralgický bod zdaleka není Brno, ale oblast mezi Brnem a Černou horou (jo, teď mám na mysli Lipůvku). Takže obyvatelé Bystrce si můžou besedovat a stavba klidně pokračovat. Jo vlastně moment - ony ty potřebné pozemky jsou v majetku státu už od roku 1938! Tak to je průšvih, takhle bychom si, soudruzi, moc nevydělali - celou R43 posunout o 50 metrů na západ nebo východ, pak to možná půjde.

0 0
možnosti
PGS

pgjed

12. 8. 2010 18:25
Brilantní právní rozhodnutí

Ohánět se kvalitou právních rozhodnutí našich soudů, to vyžaduje vskutku silný žaludek a velkou drzost pane Andře. A to nemám nejmenší snahu hájit unikátní politický jev zvaný brněnská ODS.

Zvláště geniální bylo rozhodnutí soudu ve věci Územního rozhodnutí R43, zdůvodněné odvoláním na příslušný územní plán. Příslušný pan soudce se zřejmě domnívá, že autorovi ÚP ujela přes Bystrc nechtěně tužka. Nebo že by měl na tělese rozestavěné dálnicen také chatu na černo? Každopádně asi dlouho přemýšlel, než vynyslel takové zdůvodnění.

No, jako venkovan, který dojíždí do Brna za prací, přeji všem Brňákům v péči o územní rozvoj města takové odborníky jako Vy a Vaši modokřídlí předchůdci a těším se na to, že vám budeme ještě dlouho dělat dvakrát denně všude zácpy a smradit pod nos. Užjte si to!;-D

0 0
možnosti
MH

titlis

12. 8. 2010 15:39
R43 a R52ano, odsun nádraží ne

Nevím, odkud autor čerpal informaci, že dálnice na Vídeň bude přes BV levnější a ekologičtější- estakáda přes zachovalé luží lesy a dvě tratě je opravdu, ale opravdu velká ptákovina. Této svaté válce zelených proti R52 a jihozápadní tangentě nerozumím - jediné problematičtější místo na trase mezi Pohořelicemi a Mikulovem je přechod přes Nové Mlýny, ale mostní objekt by byl mnohonásobně kratší než v případě varianty břeclavské. Silnice je nachystaná na plný profil včetně mostů, tedy aspoň do Ivaně. Jsou to sice "jen" 3 km, ale zaplať Pán Bůh za každý metr, kdy se tato komunikace přiblíží k rakouské A5.

0 0
možnosti
ML

marlow

12. 8. 2010 15:45
Re: R43 a R52ano, odsun nádraží ne

Problematicke je i umisteni tranzitni dopravy na hranici CHKO Palava.

0 0
možnosti
AH

alex hart

12. 8. 2010 15:26
Milý autore, -1-

s některými vašimi výroky lze souhlasit, s jinými jen těžko. Řekl bych také, že by vašim úvahám slušel lepší nadhled, než jen si přihřívat svoji politickou polívčičku sžíravou kritikou ODS. Kdo zná mé názory, jistě ví, že vůbec nemám potřebu zrovna ODS obhajovat. Ale vaše podání problému vyznívá tak, že za vše špatné v Brně může zlovolná ODS. To je přeci nesmysl. To, že v Brně není ani po 25 letech aktualizován územní plán, je chybou a neschopností místní samosprávy jako celku, její neustálou rozhádaností, prosazováním skupinových zájmů firem a lobistů, asi i korupcí, nemístným lokálním patriotismem oproti hledání rozumných řešení... atd. Tohle nikdo rozumný nemůže hodit na hrb jedné politické straně, ani kdyby jí hodně nenáviděl. Že by byla ODS jedinou žabou na prameni? To by totiž znamenalo, že noví vladci Brna tohle všechno během roku či dvou napraví. A tomu ani vy sám jistě nevěříte.

.

Většina firem, lobistů a dalších vychcanců u vás i po volbách zůstala u svých koryt,...

0 0
možnosti
AH

alex hart

12. 8. 2010 15:31
Milý autore, -2-

... takže útoky na jednu (byť sebeblbější) politickou partaj nejsou podle mne vůbec namístě.

.

Buďte si jist, že těžké problémy s územním plánováním jsou u nás prakticky ve všech větších městech i docela malých obcích. Jde o to, že vlastní zájmy velkých hráčů (obchodních řetězců, výrobních firem, různých developerů i obyčejných spekulantů s pozemky a dalších) vždy nakonec hrají důležitou roli v rozhodování obcí. Důležitější než optimální trasování silnic a železnic, důležitější než rozumné urbanistické studie systematického rozvoje města, důležitější než úspory veřejných peněz. V tom je ten hlavní problém. Pak se vždy jen hledá, kdo je viníkem toho či onoho nezdaru apod. Řešení brněnského hlavního nádraží je toho ukázkovým příkladem. Můžou za to zastaralé prvorepublikové projektu (které jsou podle mne více nadčasové než současné krátkozraké "plánování" a projektování), nebo zlovolná ODS, či zatracení pragocentristé, na které jste k mému podivu zapomněl. A tak stále dokola....

0 0
možnosti
D

dampfer

12. 8. 2010 15:19
Poradil bych

zavřít zelené do klece, aby už neotravovali a nebrzdili nutné stavby, jako R-43, z Brna na sever s využitím státem vykoupené půdy v letech 1940-1943. Jelikož ze 6 domů v sídlišti Bystrc by možná bylo vidět na silnici ((která tam už léta je))--- tak vytrvale blokují výstavbu spojnice :: přístav TERST---přístav Štětín- BALT. Ikdyž byla navržena varianta, že R-43 přes  zmíněnou část Bystrce-- povede v tunelu--- zelení se soudí--??PROČ??-- protože na státem vykoupeném pozemku si mezitím soudruzi založili zahrádky a postavili chatky a nechtějí přijmout kompenzaci.

Zelení bojují proti nejčistší-- jaderné energii ((uhelné jim nevadí)), zelení bojují a soudí se proti zřizování obchvatů měst a vesnic-- ať tíráci centra třeba zboří a lidi otráví.

0 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1329x
Mgr. Martin Ander, Ph.D., náměstek primátora města Brna za Stranu zelených. Vystudoval matematiku a fyziku na Přírodovědecké fakultě Masarykovy univerzity. Studia ukončil v roce 2005 doktorátem na Katedře aplikované matematiky. Od roku 1993 aktivně působil v brněnských ekologických organizacích. V letech 2003-2006 pracoval jako ředitel národní kanceláře ekologické organizace Hnutí DUHA. V letech 2007-2010 působil jako náměstek primátora města Brna, v následujícím volebním období pak jako opoziční zastupitel za SZ.