Diskuse
V Praze to jde, proč ne v Brně?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
MZ
M80o59n13i47k89a 24Z92a15b15i98l71o74v75á
14. 3. 2014 15:09
Protože by do těch nízkoemisních zón nemohla vjet ani většina vozidel MHD...
SS
S67t25a55n32i69s91l17a83v 42S96l22e18z78á73k
13. 3. 2014 11:02
Nabylo by lepší, kdyby politici nastavili taková pravidla, aby si občan mohl svoji prací slušně vydělat a mohl si tak koupit nový, ekologičtější automobil?
MZ
M44o77n66i40k62a 53Z59a91b17i22l91o18v90á
14. 3. 2014 15:09
To by bylo pěkné, leč socialismus skončil...
TB
T28i76b86o43r 70B37r55i17n59s41k82ý
13. 3. 2014 8:35
Dobrý den, bylo by možné tento krásně plamenný článek doplnit o statisku, jak moc kleslo znečištění těch německých měst?
- Počet článků 38
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1329x
Mgr. Martin Ander, Ph.D., náměstek primátora města Brna za Stranu zelených. Vystudoval matematiku a fyziku na Přírodovědecké fakultě Masarykovy univerzity. Studia ukončil v roce 2005 doktorátem na Katedře aplikované matematiky. Od roku 1993 aktivně působil v brněnských ekologických organizacích. V letech 2003-2006 pracoval jako ředitel národní kanceláře ekologické organizace Hnutí DUHA. V letech 2007-2010 působil jako náměstek primátora města Brna, v následujícím volebním období pak jako opoziční zastupitel za SZ.