Diskuse
V Praze to jde, proč ne v Brně?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
M25o39n18i50k28a 39Z80a21b59i30l86o21v48á
14. 3. 2014 15:09
Protože by do těch nízkoemisních zón nemohla vjet ani většina vozidel MHD...
0
0
možnosti
S71t77a12n48i91s91l64a89v 22S69l75e78z45á73k
13. 3. 2014 11:02
Nabylo by lepší, kdyby politici nastavili taková pravidla, aby si občan mohl svoji prací slušně vydělat a mohl si tak koupit nový, ekologičtější automobil?
0
0
možnosti
M45o19n54i13k73a 23Z77a40b56i45l61o58v69á
14. 3. 2014 15:09
To by bylo pěkné, leč socialismus skončil...
0
0
možnosti
T79i19b86o91r 16B84r29i21n40s97k50ý
13. 3. 2014 8:35
Dobrý den, bylo by možné tento krásně plamenný článek doplnit o statisku, jak moc kleslo znečištění těch německých měst?
0
0
možnosti
- Počet článků 38
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1329x
Mgr. Martin Ander, Ph.D., náměstek primátora města Brna za Stranu zelených. Vystudoval matematiku a fyziku na Přírodovědecké fakultě Masarykovy univerzity. Studia ukončil v roce 2005 doktorátem na Katedře aplikované matematiky. Od roku 1993 aktivně působil v brněnských ekologických organizacích. V letech 2003-2006 pracoval jako ředitel národní kanceláře ekologické organizace Hnutí DUHA. V letech 2007-2010 působil jako náměstek primátora města Brna, v následujícím volebním období pak jako opoziční zastupitel za SZ.