Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M78o48n71i86k14a 87Z31a20b79i38l46o38v38á 7910672393158

Protože  by do těch nízkoemisních zón nemohla vjet ani většina vozidel MHD...

0/0
14.3.2014 15:09

S96t81a88n84i42s14l87a26v 21S33l79e16z68á19k 7984393381422

Nabylo by lepší, kdyby politici nastavili taková pravidla, aby si občan mohl svoji prací slušně vydělat a mohl si tak koupit nový, ekologičtější automobil?

0/0
13.3.2014 11:02

M87o89n24i73k11a 94Z79a47b67i42l22o66v25á 7590842173458

To by bylo pěkné, leč socialismus skončil...

0/0
14.3.2014 15:09

T82i65b47o89r 63B39r81i26n70s20k86ý 3109317763281

Dobrý den, bylo by možné tento krásně plamenný článek doplnit o statisku, jak moc kleslo znečištění těch německých měst?V

0/0
13.3.2014 8:35
Foto

I39v61o 39C95i26l17i67c24h 1820472341494

http://www.auto.cz/emisni-zony-nemecku-mene-aut-stale-vice-prachu-64368

0/0
13.3.2014 9:35

A58l77o20i22s 90K19o34v91a93ř54í76k 9505984601443

Máte staré prameny, pan Ander zřejmě čerstvější. Jel nebo šel jste někdy po brněnském Úvoze a dýchal tam ten hnusný luft s prachem? Já ano, je to většinou děs, v době inverze tuplem, a to tam ještě bydlí v okolí lidi.

0/0
13.3.2014 18:02





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.