Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zelení se stali z přínosného hnutí morem.

0 1
možnosti

Souhlas! A řešení?

Naše společnost potřebuje více ekologického myšlení, proto podporuji Liškovy Zelené.

Naše společnost potřebuje konzervativní hodnoty, vztah k pravdě, úctu k druhému člověku, úctu ke svobodě a úctu ke spravedlnosti, proto podporuji Bělobrádkovu KDU-ČSL.

ODS, TOP 09 i ČSSD selhaly na plné čáře!

:-)

0 1
možnosti

To jste vedle, to že si hrají na ekology nic neznamená, nepamatujete Bursíka a Žakes, vždyt o tom nic nevěděli, neměli řešení a jediného čeho docílili byla zelená daň na elektřinu, která donutila občany vrátit se k uhlí a dřevu, což je opak ekologie ;-) Nebudte najivní. Jedinej kdo s tím něco svede je Úsvit

0 0
možnosti

Zil jsem dlouho v Praze. Nejspis proto, ze pochazim u venkova, tak me to mesto zacalo jit na nervy. vadily mi sidliste, hluk, spinavy vzduch. Zivot mi tam prestal vyhovovat. Sbalil jsem si tedy fidlatka a odstehoval se daleko do hor. Volba nohama. Nikoho neomezuji, nikomu nic nenutim, vyberu si presne to co mi vyhovuje.

1 0
možnosti

Já, jako rozený Pražák jsem se vystěhoval z Prahy již dávno před lety. Kultura mi chybí, pravda, ale udusit se nenechám!

0 0
možnosti

Drobné částice škodí všem, nejenom dětem.

Ale pokud vím, tak staré náklaďáky produkují relativně velké saze.  Nejdrobné částice produkují moderní přímovstřikové benzínové motory plnící aktuální normu EURO 6 a moderní vznětové motory s vybraným nebo nefunkčním DPF filtrem, ale pak je to otázka na evropskou legislativu a stanice emisní kontroly.

Takže mám dojem, že zákazem vjezdu starých aut nic nevyřešíte, spíše naopak.

Je to demagogie nebo neznalost?

2 0
možnosti
Foto

I78v33o 75C48i45l81i35c81h

26. 2. 2014 8:57

Velké částice ze starších dieselů na sebe nabalí ty malé a škodí méně, než pouze ty malé z novějších aut, protože ty malé částice se dostanou až do krve. Jediný filtr, který si dokáže u dieselu poradit i s malými částicemi je ten močovinový, ale kolik aut (hlavně osobních) ho má a má ho i v pořádku?

Podle mého názoru nejsou problém staré (ale díky malému množství ani novější) náklaďáky a jiné pracovní stroje, ale osobní dieselová auta, protože jich je díky podivně nastavené politice spotřební daně hrozně moc :-/

1 0
možnosti

trochu jiný pohled. Žiji ve městě, které má s prachem velké problémy. A paradoxně k tomu přispívají i zelení, kteří prosadili, že se v zimě chodníky nesolí, ale sypou. S prvním sněhem se tedy do ulic nasypou tuny písku, po oblevě se neodstraní, po dalším sněhu se zase sype a tak pořád dokola, až do dubna, kdy se to konečně uklidí. když je mokro, tak chodníky vypadají jak bažina, když je sucho a fouká, zvedají se oblaka prachu. letos naštěstí žádná zima nebyla, ale v minulých letech byla situace taková, jak popisuji.

0 0
možnosti
Foto

Pane Drásale, nepíšete odkud jste, ale pochybuju, že zelení ve vašem městě zakázali uklízet posypový materiál z ulic... Bude-li se u vás uklízet, máte vyřešeno, rozhodně lepší než tuny soli rozežírající boty, karoserie, psí tlapky a bůh ví co ještě a následně spláchnuté do řek.

1 0
možnosti
Foto

Je fajn myslet na zdraví našich dětí, ale v tomhle systému se řešení nehledají.  Hledají se jen řešení, která přináší těm co o tom rozhodují, co největší prospěch, kdy mezi sebou soupeří peněžní prospěch a populistický prospěch, přinášející hlasy ve volbách.  Tedy v různých obdobích budou na ten samý problém různé motivy k řešení.   Nejlepší řešení přináší svoboda a soukromé vlastnictví, jenže to je v tomto státě bráno jako utopie.

0 1
možnosti

Politici háží klacky pod nohy podnikatelům, omezují naši svobodu a politické "pravici" to pravicově nemyslí! Jo, máte všichni ještě plnou hlavu komunistických pouček, kterých se nedokážete zbavit ve jménu pravdy!

0 1
možnosti
Foto

Pan Kotzian má svatou pravdu.RvRv

0 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1329x
Mgr. Martin Ander, Ph.D., náměstek primátora města Brna za Stranu zelených. Vystudoval matematiku a fyziku na Přírodovědecké fakultě Masarykovy univerzity. Studia ukončil v roce 2005 doktorátem na Katedře aplikované matematiky. Od roku 1993 aktivně působil v brněnských ekologických organizacích. V letech 2003-2006 pracoval jako ředitel národní kanceláře ekologické organizace Hnutí DUHA. V letech 2007-2010 působil jako náměstek primátora města Brna, v následujícím volebním období pak jako opoziční zastupitel za SZ.