- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zelení se stali z přínosného hnutí morem.
Souhlas! A řešení?
Naše společnost potřebuje více ekologického myšlení, proto podporuji Liškovy Zelené.
Naše společnost potřebuje konzervativní hodnoty, vztah k pravdě, úctu k druhému člověku, úctu ke svobodě a úctu ke spravedlnosti, proto podporuji Bělobrádkovu KDU-ČSL.
ODS, TOP 09 i ČSSD selhaly na plné čáře!
To jste vedle, to že si hrají na ekology nic neznamená, nepamatujete Bursíka a Žakes, vždyt o tom nic nevěděli, neměli řešení a jediného čeho docílili byla zelená daň na elektřinu, která donutila občany vrátit se k uhlí a dřevu, což je opak ekologie Nebudte najivní. Jedinej kdo s tím něco svede je Úsvit
Zil jsem dlouho v Praze. Nejspis proto, ze pochazim u venkova, tak me to mesto zacalo jit na nervy. vadily mi sidliste, hluk, spinavy vzduch. Zivot mi tam prestal vyhovovat. Sbalil jsem si tedy fidlatka a odstehoval se daleko do hor. Volba nohama. Nikoho neomezuji, nikomu nic nenutim, vyberu si presne to co mi vyhovuje.
Já, jako rozený Pražák jsem se vystěhoval z Prahy již dávno před lety. Kultura mi chybí, pravda, ale udusit se nenechám!
Drobné částice škodí všem, nejenom dětem.
Ale pokud vím, tak staré náklaďáky produkují relativně velké saze. Nejdrobné částice produkují moderní přímovstřikové benzínové motory plnící aktuální normu EURO 6 a moderní vznětové motory s vybraným nebo nefunkčním DPF filtrem, ale pak je to otázka na evropskou legislativu a stanice emisní kontroly.
Takže mám dojem, že zákazem vjezdu starých aut nic nevyřešíte, spíše naopak.
Je to demagogie nebo neznalost?
Velké částice ze starších dieselů na sebe nabalí ty malé a škodí méně, než pouze ty malé z novějších aut, protože ty malé částice se dostanou až do krve. Jediný filtr, který si dokáže u dieselu poradit i s malými částicemi je ten močovinový, ale kolik aut (hlavně osobních) ho má a má ho i v pořádku?
Podle mého názoru nejsou problém staré (ale díky malému množství ani novější) náklaďáky a jiné pracovní stroje, ale osobní dieselová auta, protože jich je díky podivně nastavené politice spotřební daně hrozně moc
trochu jiný pohled. Žiji ve městě, které má s prachem velké problémy. A paradoxně k tomu přispívají i zelení, kteří prosadili, že se v zimě chodníky nesolí, ale sypou. S prvním sněhem se tedy do ulic nasypou tuny písku, po oblevě se neodstraní, po dalším sněhu se zase sype a tak pořád dokola, až do dubna, kdy se to konečně uklidí. když je mokro, tak chodníky vypadají jak bažina, když je sucho a fouká, zvedají se oblaka prachu. letos naštěstí žádná zima nebyla, ale v minulých letech byla situace taková, jak popisuji.
Pane Drásale, nepíšete odkud jste, ale pochybuju, že zelení ve vašem městě zakázali uklízet posypový materiál z ulic... Bude-li se u vás uklízet, máte vyřešeno, rozhodně lepší než tuny soli rozežírající boty, karoserie, psí tlapky a bůh ví co ještě a následně spláchnuté do řek.
Je fajn myslet na zdraví našich dětí, ale v tomhle systému se řešení nehledají. Hledají se jen řešení, která přináší těm co o tom rozhodují, co největší prospěch, kdy mezi sebou soupeří peněžní prospěch a populistický prospěch, přinášející hlasy ve volbách. Tedy v různých obdobích budou na ten samý problém různé motivy k řešení. Nejlepší řešení přináší svoboda a soukromé vlastnictví, jenže to je v tomto státě bráno jako utopie.
Politici háží klacky pod nohy podnikatelům, omezují naši svobodu a politické "pravici" to pravicově nemyslí! Jo, máte všichni ještě plnou hlavu komunistických pouček, kterých se nedokážete zbavit ve jménu pravdy!