- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"A proč najednou česká vláda otočila a chce na Černovické terase logistické centrum, které před čtrnácti lety zakázala? "
Protože před těmi lety byl stát plný optimismu a přesvědčení, že investoři a průmyslníci budou stát frontu na hranicích a škemrat, aby u nás umístili své firmy. Inu, nestalo se tak. A prázdné zóny o přehodnocení náhledu přímo volají. Nebo snad před Brnem ta fronta potenciálních investorů stojí?
Vláda neotočila. Otočilo zastupitelstvo Brna, když zjistilo, že se proti němu výrazně ohradilo veřejné mínění.
Devastace životního prostředí a import ukrajinykých, slovenských a polských gastarbeiterů. Prospěch z toho má mít cizí kapitál a několik místních ekonomickopolitických šíbrů, kteří se na tom napakují. Žádný důvod pro souhlas s touto investicí nevidím. Karma
Aha. Vy máte dojem, že převážná část pracovníků (1500) bude pracovat jako skadištní dělník. Jenže to by se (i při současné, běžné míře automatizace skladů) vzájemně utloukli.
Amazonno jo tam nevydrzi ani ukajinec natoz vietnamec,mozna mongol ale jinak se tam bude tocit po tydnu svoloc z bulharska a rumunska kteří se za par dni s papirama v kapse budou zivit tak jak umi a nahradi je zase na par dni ve skladu rodinni prislusnici a tak dokola a o vyberu polskeho managmentu ani nemluvim,uz je vyber z anglie.A Cechu tam bude maximalne 20 ale nemyslim ze z Brna.
1) těch kamiónů se nezbavíme, jelikož reálná alternativa je Bratislava
2) on opravdu u průmyslové oblasti někdo bydlí?
pulka slatiny, pokud se dobre koukam na mapu
Promiňte, ale pokud si někdo koupí dům hned vedle jedné ze čtyř výpadovek na dálnici a jediné výpadovky na letiště a přitom čeká, že bud mít doma klid, je přinejmenším naivní. Kdyby se na místě Amazonu postavila stavba lehkého průmyslu, stejně by veškerá dopravní obslužnost putovala tou samou silnicí. Ano, asi by to bylo o něco méně, ale s růstem dopravy v této oblasti přeci musí každý rozumný kupující počítat.
Popravdě řečeno, spíše nechápu, kdo výstavbu novostaveb v takto nevhodné lokalitě povolil. Místa ulic Ponětovická, Kobylnická apod. měla zůstat vyhrazena pro firmy (okamžité napojení na dálnici = nulový průjezd obydleným městem), popřípadě zůstat jako pole.
Brnu s malo nezaměstnaností to opravdu nepomůže, ale Mostecku, kde je bez práce skoro 30% lidí ( nepočítám do toho nikdy nepracující menšinu ) by to pomohlo. Smůla je v tom, že na severu Čech je, díky vládám ODS, silně zanedbaná dopravní infrastruktura.
p. Formánek, dopravní infrastruktura je totálně zanedbaná od roku 1945, např R-43 (( Brno--Svitavy-- Pardubice-- Kolín-- Praha odbočka na Dvůr Král-- Breslau-- Stettin)) -- rozestavěli za Protektorátu a do dneška se nekoplo,--- a podívejte se dnes na D-1, kde se POUZE zpevňuje krajnice,-- 450 inženýru a 3 kopáči, tedy když nezaspí.--- = A pokud se týká Amazonu, pokud se postaví, tak v Brně přibude opět a dalších 1200 Slováků, 200 Ukrajinců a možná těch 100 bude z Brna-venkova.
Jen drobnost k Amazonu, minulý týden jsem si objednal z Německa knížku, a za 22 hodin po objednávce jsem ji měl doma. Takže z toho pohledu je to úspěšná firma, a zřejmě by se na spolupráci s ní prodělávat nemělo.
Ja mam zkusenost naprosto opacnou. Pokousel jsem si objednat knizku a nevzalo to ani jednu z karet. Je to asi 10 let a vsechno se to odehravalo v USA. Vloni na podzim jsem objednal knizku - doba dodani 10 mesicu.
At u nas Amazon postavi tovarnu na ty roboty, pak budu pro. Ale skladiste ? Na takove plytvani pudou je nase zeme moc mala. At zkusi treba Rusko.
naproti tomu má na to naprosto ideální polohu. jenom je třeba si nechat za tuto službu adekvátně zaplatit.