Diskuse
V Praze to jde, proč ne v Brně?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
MZ
M65o85n67i50k16a 30Z72a28b97i45l56o22v18á
14. 3. 2014 15:09
Protože by do těch nízkoemisních zón nemohla vjet ani většina vozidel MHD...
SS
S88t33a29n44i94s13l67a61v 53S14l16e60z30á89k
13. 3. 2014 11:02
Nabylo by lepší, kdyby politici nastavili taková pravidla, aby si občan mohl svoji prací slušně vydělat a mohl si tak koupit nový, ekologičtější automobil?
MZ
M92o70n81i18k95a 25Z27a80b62i50l90o92v90á
14. 3. 2014 15:09
To by bylo pěkné, leč socialismus skončil...
TB
T86i68b72o89r 96B48r86i12n70s86k39ý
13. 3. 2014 8:35
Dobrý den, bylo by možné tento krásně plamenný článek doplnit o statisku, jak moc kleslo znečištění těch německých měst?
- Počet článků 38
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1329x
Mgr. Martin Ander, Ph.D., náměstek primátora města Brna za Stranu zelených. Vystudoval matematiku a fyziku na Přírodovědecké fakultě Masarykovy univerzity. Studia ukončil v roce 2005 doktorátem na Katedře aplikované matematiky. Od roku 1993 aktivně působil v brněnských ekologických organizacích. V letech 2003-2006 pracoval jako ředitel národní kanceláře ekologické organizace Hnutí DUHA. V letech 2007-2010 působil jako náměstek primátora města Brna, v následujícím volebním období pak jako opoziční zastupitel za SZ.