Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M26i29l14o34š 86B29é73m

3. 4. 2013 10:36

Aby se Brnem dalo bezpečně celoročně jezdit na kole do práce, do školy či za zábavou, přijalo Brno nový akční plán a s finační podporou Evropské unie do roku 2020 přestěhuje město o 14 stupňu zeměpisné šířky jižněji.

1 1
možnosti
Foto

Myslím, že ne třeba mít obavy o to, že by lidé v Brně na kole jezdit nechtěli kvůli zeměpisné šířce. Těch lidí, co jezdit chtějí je dost na to, aby město vyšlo vstříc a udělalo cyklodopravu bezpečnější tím, že vyznačí cyklopruhy na ulicích.

0 0
možnosti

Hlavně nelezte s kolem na chodníky!

0 1
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1329x
Mgr. Martin Ander, Ph.D., náměstek primátora města Brna za Stranu zelených. Vystudoval matematiku a fyziku na Přírodovědecké fakultě Masarykovy univerzity. Studia ukončil v roce 2005 doktorátem na Katedře aplikované matematiky. Od roku 1993 aktivně působil v brněnských ekologických organizacích. V letech 2003-2006 pracoval jako ředitel národní kanceláře ekologické organizace Hnutí DUHA. V letech 2007-2010 působil jako náměstek primátora města Brna, v následujícím volebním období pak jako opoziční zastupitel za SZ.