Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bronislav Šimoník

15. 8. 2010 22:15
Autor

jako vždy a ve všem populisticky lže. Plná ústa železnice, ale přesunu nádraží, který by znamenal zlepšení průjezdnosti a zlepšení kapacity bude bránit až do svého říjnového odchodu z funkce. A doufám i z radnice

0 0
možnosti
MA

Martin Ander

17. 8. 2010 23:24
Re: Autor

Modernizaci železnice podporuji. Její likvidaci tím, že desítkám tisíc lidí zkomplikujete a prodloužíte každodenní cestování odsunem nádraží z centra, to skutečně podporovat nebudu. Odsun nádraží z centra Brna železnici nepropěje. 

0 0
možnosti
C

certik_bertik

15. 8. 2010 17:13
je to problém

že si to asi nemůžeme dovolit. Vzhledem k neutěšenému stavu železniční infrastruktury v ČR bychom měli přemýšlet o zrušení osobní dopravy na železnici a přesunutí na silnice, ale maximální přesun nákladní dopravy na železnice, kde by se otevřela kapacita. Uvést tuto infrastrukturu do uspokojivého stavu to si naše ekonomika nemůže dovolit

0 0
možnosti
J

jsoud

15. 8. 2010 18:38
Re: je to problém

To se to diskutuje, když nevíme, která bije! Autor přece jasně říká, že doprava na železnici není kvůli chybné daňové politice státu. Pokud je doprava na železnici dražší než na silnicích, tak nelze očekávat zvýšení podílu dráhy.

0 0
možnosti
N

NTPT_V_EXILU

15. 8. 2010 12:43
ekologicky šetrný druh dopravy...

z lokomotiv kape olej, okolí tratí vystříkáno hektolitry herbicidů, nutnost udržovat řádově nákladnější  a přitom EXKLUZIVNI infrastrukturu (nak oleje smí jen vlaky, na silnici panuje pluralita.. a vedou i tam kde koleje nevedou .o) ) No  a o množství emisí  na tunokilometr užitečného nákladu  (včetně emisí elektráren vyrábějících proud pro elektrickou trakci)  raději nemám názor, neb nemám přesné informace.

0 0
možnosti
O

ostrá

15. 8. 2010 12:01
Bárta se mi jako ministr líbí

Bárta podle mě jako jediný ukazuje, že stát by měl v zakázách vystupovat jako velevážený klient a nikoli jako slova petra nečase "dojná kráva".

Lze očekávat že s jeho kroky nebude řada lidí souhlasit. na druhou stranu řada lidí je přesvědčena o tom, že zvlila správný postup. Odborník nejsem, nechám to tedy na panu ministrovi. Nicméně i tak - Bárta se jako jediný chová střízlivě - je mu jasé co mkusí udělat a neoddaluje nepopulární kroky na bůhví kdy.

0 0
možnosti
JC

Mr-Rubikon

16. 8. 2010 8:34
Re: Bárta se mi jako ministr líbí

Přesně. Jako jeden z mála politiků totiž ví, jak těžké je peníze vydělat a moc dobře ví jak s nimi zacházet.

0 0
možnosti
K

krosita

15. 8. 2010 11:54
od vás to sedí

0 0
možnosti
J3

J.K. 3

15. 8. 2010 10:58
Karma

Jsem rád, že to někdo napsal a že někdo ještě dokáže myslet dále než jen na svůj zadek přilepený v plechovce.

0 0
možnosti
R

rito

15. 8. 2010 10:51
Populismus

jednoho zastiňuje polulismus druhého;-O. O nic jiného nejde, než o trvale - v daném případě skrytě - diskutovaném brněnském nádraží. Rozhodně ale populismus Strany Zelených v minulosti byl daleko svůdnější, až se svedl pod čáru normálu. Nebo ne? Uvidíme, kam to dopracuje populismus VV. Len čakat a vydržat!! Třeba se opět blýskne na zelené - nepopulistické časy:-/.

0 0
možnosti
PK

Paeris Kiran

15. 8. 2010 10:27
...

Jenomže jaksi zapomínáte na to že železnice jsou už 40 let tou největší černou dírou v tomto státě.

ČD si nedokázali na svou existenci vydělat ani za komunistů. A je to snad jediný podnik který nikdo ani nechtěl privatizovat (nikdo ho nemá zájem koupit).

0 0
možnosti
MS

BingoXX

15. 8. 2010 18:11
Re: ...

Osobní železniční doprava si na sebe nevydělá vůbec nikde na celé Zemi. Takže píšete naprostý nesmysl.

0 0
možnosti
PS

Pavel Skeptik1

15. 8. 2010 10:24
Zklidil

kritikuveřejnosti  za populismus? Tak to jsem asi nepochopil?

0 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1329x
Mgr. Martin Ander, Ph.D., náměstek primátora města Brna za Stranu zelených. Vystudoval matematiku a fyziku na Přírodovědecké fakultě Masarykovy univerzity. Studia ukončil v roce 2005 doktorátem na Katedře aplikované matematiky. Od roku 1993 aktivně působil v brněnských ekologických organizacích. V letech 2003-2006 pracoval jako ředitel národní kanceláře ekologické organizace Hnutí DUHA. V letech 2007-2010 působil jako náměstek primátora města Brna, v následujícím volebním období pak jako opoziční zastupitel za SZ.