Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ehm

22. 2. 2010 18:22
Vzor: Antverpy

Byl jsem nedávno v Bruslích, a tak jsem si zajel vlakem do Antverp. Vlastně jsem tam jel do zoo (je hned vpravo vedle nádraží) a to nádraží je v samém centru města, tvoří čelo hlavního náměstí, kde najdete světové centrum obchodu s diamanty a také známé muzeum diamantů. To nádraží má nádhernou historickou budovu, a současně je moderní, vše se na miniaturní pozemek vejde. Má více nástupišť i kolejí než plánované "ODSunuté" brněnské nádraží. Jak to? Jsou na patra, pod sebou.

Velmi doporučuji všem brňanům, zejména z radnice, návštěvu Antverp. V zoo mají loni narozené slůně, nádhernou chovnou skupinu okapi, a současně se jim rozpadají asi dvacet let staré železobetonové umělé skály, které v brněnské zoo urputně staví Natcon LLC. Nedá se to účelně opravovat.

A na to nádraží v centru Antverp také stojí za to se podívat.

0 0
možnosti

Ccecil

20. 2. 2010 11:52
Volby se blíží

Takže účelově honem honem vytvořit agitační blog, že? Už to samo o sobě něco vypovídá.Takové volit ani omylem...

0 0
možnosti

Holes

12. 3. 2010 21:15
Re: Volby se blíží

čím víc a na co nejvíce místech demagogicky kafrají, tím větší mají orgasmus...paka:-/

0 0
možnosti

rqmark

19. 2. 2010 22:02
Zrychlení průjezdu

Argumentace zrychlení průjezdu má svou logiku, kterou jste evidentně nepochopil.  Zajisté jste si všiml, že vlaková doprava je provozována na kolejích, takže Vás zřejmě  nepřekvapí  fakt, že na kolejích se nepoměrně obtížněji předjíždí než například na silnici. Zrychlením průjezdu je tedy myšleno vlastně zkapacitnění  dopravy, poněvadž když budete mít jednu kolej, po které pojede nákladní vlak 20km/h, tak hádejte jakou rychlostí pojede za ním jedoucí Pendolíno. Pokud chcete  za dvacet let do Brna přijíždět vlakem z Prahy, Ostravy či Vídně rychlostí hlemýždě, tak prosím směle bojujte proti přestavbě. 

Měl bych možná na Vás jěště dotaz. Neuvažujete v Brně přesunout letiště do centra? Nejlépe někde, kde už stojí nějaká zastávka MHD. To by bylo přeci vynikající ne...?!!?

0 0
možnosti

Martin Ander

22. 2. 2010 0:01
Re: Zrychlení průjezdu

Vážený pane, škoda že jste si nevšiml, že brněnským železničním uzlem projíždí už nyní nákladní vlaky po samostatných kolejích tzv. nákladním průtahem, který vede mimo prostor hlavního osobního nádraží. Prostorem stávajícího hlavního nádraží projíždí nákladní vlaky jen při mimořádných situacích. Snažíte se tedy řešit problém, který není.

Co se týče námětu na zrychlení spojení mezi brněnským letištěm a centrem města, jste na správné stopě. Řešením ale není přesunout letiště do centra, nýbrž dovést ke stávajícímu letišti dostatečně kapacitní želzniční trať a nechat po ní jezdit kyvadlovou linku, tak jak je tomu běžné v mnoha západoevropských městech. S vybudováním takové trati již počítá územní plán města Brna a instituce pověřené ministerstvem dopravy již nyní připravují konkrétní stavební projekt. Snad se tedy za pár let dočkáme.   

0 0
možnosti

Bronislav Šimoník

19. 2. 2010 8:05
Pane Andere

Vy už prosím Vás do podzimu nic neřešte. Vaše působení na MMB mělo jedny z nejfatálnějších dopadů na jakékoli aktivity a rozvoj města. V klidu a nečinnosti vyčkejte svého odchodu minimálně do opozice. Největším přínosem pro Brno by bylo, kdyby jste na příští radnici nebyl nejen Vy, ale ani vaši kolegové Vlašín či Drápalová a Váš spojenec Zlatuška...

0 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1329x
Mgr. Martin Ander, Ph.D., náměstek primátora města Brna za Stranu zelených. Vystudoval matematiku a fyziku na Přírodovědecké fakultě Masarykovy univerzity. Studia ukončil v roce 2005 doktorátem na Katedře aplikované matematiky. Od roku 1993 aktivně působil v brněnských ekologických organizacích. V letech 2003-2006 pracoval jako ředitel národní kanceláře ekologické organizace Hnutí DUHA. V letech 2007-2010 působil jako náměstek primátora města Brna, v následujícím volebním období pak jako opoziční zastupitel za SZ.